Polecana sesja produktowa

Sesje zdjęciowe większość z nas kojarzy ze ślubami, narodzinami czy ciążą, kiedy ludzie chcą uwiecznić na fotografiach wyjątkowe dla siebie chwile. Jednak w dzisiejszych czasach także sklepy internetowe korzystają z takich usług.

Na czym polegają sesje zdjęciowe produktów?

sesja produktowa warszawaInternet jest przestrzenią, w której główną rolę odgrywa treść i zdjęcie. Choć w ostatnim czasie coraz ważniejsze są obrazki, gdyż coraz mniej ludzi czyta, a głównie ogląda. Kupujemy oczami więc nic dziwnego, że słabej jakości obrazy nie przyciągają uwagi, dlatego też sprzedawcy sklepów internetowych coraz częściej inwestują w profesjonalne zdjęcia, które zwiększają zyski. Jeżeli jest nam potrzebna sesja produktowa Warszawa jest miastem, w którym na pewno ją wykonamy w jednym z wielu salonów fotograficznych. Co prawda taka sesja różni się od tych wykonywanych ludziom, to jednak jej efekt jest równie profesjonalny. Przeważnie zdjęcia produktów są wykonywane na białym tle w studio lub w specjalnych namiotach bezcieniowych. Dzięki temu produkt jest równomiernie oświetlony z każdej strony. Sesje przeważnie obejmują kilka zdjęć każdego produktu, w celu stworzenia kompletnego wizerunku. Im więcej zdjęć się znajdzie w opisie danego produktu, tym lepiej, ponieważ klient będzie miał dostarczone więcej cennych informacji, które mogą prowadzić do sfinalizowania transakcji zakupu. Celem takiej sesji jest jak najlepsze zaprezentowanie produktu, uwidocznienie detali i oddanie rzeczywistych barw. Zdjęcie powinno zachęcać do zakupu.

Cena sesji produktowej przede wszystkim zależy od ilości pozycji towarowych i ch parametrów. Przeciętnie za jeden produkt trzeba zapłacić od kilkunastu do kilkudziesięciu złotych. Jednak przy dużej ilości produktów, wysokość ceny można negocjować.