Jak wypromować firmowy logotyp?

 

Chcąc budować pozytywny wizerunek marki na rynku należy przestrzegać ściśle określonych procedur. Dotyczy to zarówno postępowania wewnętrznego jak i również komunikacji z klientami czy kontrahentami. Obecnie najczęściej wykorzystywane są elektroniczne kanały przy pomocy których można przesłać niezbędne informacje czy dokumenty. Większość potrzebnych materiałów jest bowiem przesyłana chociażby z wykorzystaniem poczty elektronicznej jak i również dedykowanych systemów wymiany plików.

Druk kopert na zamówienie

koperty z logo firmyNiemniej jednak nadal istnieje konieczność wysyłki niektórych dokumentów przy pomocy tradycyjnej poczty. Można tutaj wymienić chociażby faktury. Wysyłając takie przesyłki należy pamiętać o ich odpowiednim oznakowaniu i zapakowaniu. Zdecydowanie najlepiej do tego celu sprawdzą się twarde koperty z logo firmy w różnych rozmiarach. Dzięki nim można jednoznacznie przekazać informację z jakiej firmy pochodzi przesyłka oraz co znajduje się w środku. Oprócz logo na powierzchni koperty często bowiem są umieszczane napisy, które pozwalają skrócić czas potrzebny na to żeby przesyłka trafiła do właściwego adresata. Może to być chociażby napis faktura czy dopisek do jakiego działu ma być przekazany list. Oprócz logotypu na powierzchni koperty często również umieszczane są dane kontaktowe w postaci numeru telefonu, adresu mailowego czy adresu strony internetowej. Warto wspomnieć, że w zależności od zapotrzebowania koperty mogą być przygotowane wewnętrznie lub zamówione od podwykonawcy. W pierwszym przypadku są one drukowane na sprzęcie firmowym. Do tego celu można wykorzystać chociażby drukarki laserowe, które posiadają taką opcję. Jeśli chodzi o zamówienie od podwykonawcy to na koszt jednostkowy wpływa przede wszystkim wielkość zapotrzebowania.

Im większą ilość zamówi się od dostawcy tym atrakcyjny rabat może być udzielony na cały asortyment. W ten sposób można znacznie obniżyć koszty związane z całością. Jak widać obecnie w celu promowania własnej marki należy przestrzegać procedur, które pozwalają budować spójny przekaz. Dotyczy to zarówno komunikacji pomiędzy pracownikami jak i również korespondencji wychodzącej do klientów zewnętrznych. Należy wziąć pod uwagę zarówno pocztę elektroniczną jak i również tradycyjną. Tylko w ten sposób można osiągnąć zakładane efekty.