Tanie części do francuskiego samochodu

Różni przewoźnicy używali najróżniejszych marek i modeli samochodów, choć najczęściej zdarzało się, iż parki maszynowe nie były w żaden sposób standaryzowane, a każdy taksówkarz jeździł takim samochodem, jakiego używał na co dzień. U nas, jednak, staraliśmy się używać samochodów jednej marki, lub też kopii licencyjnych, głównie z powodu łatwiejszej naprawy i możliwości zrobienia zapasu części zamiennych.

Sklep z częściami do aut francuskich

części do samochodów francuskichZe wszystkich rodzajów samochodów osobowych, marki francuskie wydawały nam się zawsze najbardziej ekonomiczne i wydajne. Nie miały może imponujących osiągów czy nowoczesnych podzespołów, ale były za to tanie w utrzymaniu i łatwe do naprawy. Pracownicy firmowego warsztatu naprawczego bardzo chwalili ową łatwość konserwacji, gdyż mimo prostej budowy, a tym samym mniejszej możliwości awarii, na jakie podatne były bardziej skomplikowane pojazdy. Duży zapas części zamiennych nie był więc wymagany do utrzymania samochodów w idealnym stanie, aczkolwiek był przydatny w przypadku jakiejkolwiek większej awarii. Na szczęście, części do samochodów francuskich, podobnie jak i same samochody, były dostępne w bardzo wielu sklepach motoryzacyjnych, a duże hurtownie, jak ta z której pochodziły nasze podzespoły, potrafiły nierzadko zrealizować iście zastraszające ilościowo zamówienia. Niezależnie od tego czy potrzebne były części silnika czy układu napędowego, czy może elementy wykończenia wnętrza, zdecydowana większość hurtowni niemal zawsze miała wystarczającą ilość towaru na stanie, by zaspokoić nawet największe zapotrzebowanie. Najbardziej pożądane były oczywiście oryginalne podzespoły producentów, gdyż niejednokrotnie mieliśmy do czynienia z sytuacją gdy zamienniki od nieznanych i niesprawdzonych firm zawodziły gdy było to najbardziej niepożądane.

Firmowe części były natomiast nie tylko lepsze i odporniejsze, ale również bardzo tanie, na tyle by kupowanie zamienników nie było zbyt atrakcyjną opcją w razie braku jakiegokolwiek podzespołu. Braki magazynowe zdarzały się jednak dość rzadko, i dotyczyły głównie części do najbardziej egzotycznych modeli samochodów, a i tak, wszystkie potrzebne elementy i części można było bardzo łatwo zamówić u jednego z autoryzowanych sprzedawców producenta.